Grąžinimo būdai:
  • Jei pirkote prekę kaip prisiregistravęs vartotojas.

 Tada užpildykite elektroninę prekės grąžinimo formą savo pirkėjo paskyroje. Prisijunkite prie kliento paskyros, pasirinkite “Mano užsakymai“ ir paspauskite ”grąžinti”. Tik sukūrus grąžinimo formą, atsiras užsakymas. Pažymėkite varnele prekes, kurias norite grąžinti ir kiekį, pasirinkite grąžinimo tipą, parašykite grąžinimo priežastį ir paspauskite “išsiųsti prašymą“. Jei užklausa sėkmingai pateikta, ją galėsite matyti skiltyje “prašymas grąžinti“ kairėje. Prašome sulaukti Ladybird.lt prašymo patvirtinimo. Po to, saugiai supakuojate prekes į seną pakuotę ir išsiunčiate pasirinktu būdu.

  • Jei pirkote prekę kaip svečias (neprisiregistavus).

Tada praneškite mums apie norą grąžinti elektroniniu laišku į info@ladybird.lt. Mes patvirtinsime Jūsų grąžinimą per 1-2 dienas. Po patvirtinimo, užpildykite grąžinimo formą, kurią rasite elektroninės parduotuvės apatinėje juostoje; informacija/ grąžinimo forma ir paspauskite “siųsti”. Supakuokite siuntą į seną pakuotę (būtinai) ir saugiai išsiųskite mums pasirinktu būdu. Siuntoje turi būti: prekė, sąskaita faktūra.

Jeigu norite atšaukti savo užsakymą, tai galite padaryti pagal LR civilinio kodekso 6.228(10) straipsnį per 3 valandas nuo užsakymo pateikimo. Informacijos skiltyje paspauskite ‘Parašyk mums’ ir nurodykite, kad norite atšaukti užsakymą. 

Kokybiškų prekių grąžinimas vykdomas remiantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001-06-11 nutarimu Nr. 697 patvirtintu ”Mažmeninės prekybos taisyklių nustatyta tvarka”. Tokiu atveju prekių grąžinimo išlaidos nėra kompensuojamos. Grąžinamas siuntinys paštu turi būti registruotas. 

Jei manote, kad gavote nekokybišką prekę, turite informuoti pardavėją elektroniniu paštu info@ladybird.lt arba tel. +37064187019 vienos paros laikotarpyje (ir savaitgaliais). Turite atsiųsti  el. paštu nekokybiškos ar pažeistos prekės vietos padarytą nuotrauką. Pranešame, kad prieš išsiųsdami prekę pirkėjui, mes ją patikriname. Pagal LR civilinio kodekso 6.363(7) str. negalite grąžinti, jei trūkumas mažareikšmis.

Prekių grąžinimas iš užsienio yra pirkėjų atsakomybė. Grąžinti galima išsiuntus pakuotę registruotu paštu su siuntos sekimo numeriu. Grąžinti galite kaip prisiregistravęs vartotojas, užpildęs grąžinimo formą savo vartotojo paskyroje. Jei pirkote kaip svečias (neprisiregistravęs vartotojas), informuokite mus apie norą grąžinti elektroniniu laišku į info@ladybird.lt. Mes patvirtinsime Jūsų grąžinimą per 1-2 dienas. Po patvirtinimo, užpildykite grąžinimo formą, kurią rasite elektroninės parduotuvės apatinėje juostoje pagrindiniame puslapyje; informacija/ grąžinimo forma. Supakuokite siuntą į seną pakuotę ir saugiai išsiųskite mums pasirinktu būdu. Siuntoje turi būti: prekė,  sąskaita faktūra.

Ladybird.lt prekes keičia tik tada, kai yra dydžių pasirinkimas. 

Grąžinti adresu:

Ladybird
Lentpjūvių g. 13
Panevėžys, LT-35114
Lietuva (Lithuania)
tel. +37064187019

Grąžinti LP express paštomatu adresu: Ladybird, Panevėžys, LIDL, Smėlynės g/112A, paštomato nr.35113   Tel. 864187019

Grąžinti Omniva paštomatu: Ladybird, Panevėžys, Norfa, Smėlynės g.85, paštomato nr.77716   Tel. 864187019

Grąžinti DPD paštomatu: Ladybird, Panevėžys, Norfa, Smėlynės g.85, paštomato nr.35110   Tel. 864187019

Grąžinama prekė turi būti:

  • Nenešiota ir be išorinių dėvėjimo ženklų;
  • Supakuota į seną pakuotę, kuri apsaugotų nuo sugadinimo jos transportavimo metu;
  • Su visomis gaminiui skirtomis etiketėmis, nepraradusi prekybinės išvaizdos, nesugadinta.
  • Grąžinimo siuntinyje turi būti pirkinio sąskaita faktūra.

Pinigai bus grąžinami į jūsų sąskaitą per 14 darbo dienų (LR Civilinio kodekso 6.228(11)(straipsnio 2 dalis), kai prekės pasieks pardavėją.

Jei pagal LR civilinio kodekso 6.362 str. bus pažeistos grąžinimo sąlygos, pinigai nebus grąžinami.

Kuršių Nerijos gyventojams grąžinimas galimas Omniva paštomatu.