Pardavėjas ladybird.lt internetinė parduotuvė, adresas Ladybird, Lentpjūvių g. 13, Panevėžys, LT-35114, Lietuva (Lithuania), tel. +37064187019, info@ladybird.lt

Pirkėjas, tai asmuo (klientas), kuris lankosi parduotuvėje pirkimo tikslais.

Klientas apsilankęs parduotuvės internetiniame puslapyje pasirenka jam patinkančias prekes. Jo pasirinkimo pagrindu suformuojamas prekių krepšelis.

Privatumo politika

Suformavus prekių krepšelį, klientas turi suvesti duomenis, būtinus pasirinktoms prekėms pristatyti: savo vardą, pavardę, adresą, kuriuo bus pristatomos prekės, telefoną bei papildomą informaciją, kuri gali būti svarbi pristatant užsakytas prekes. Ladybird.lt patvirtina, kad kliento pateikti duomenys bus naudojami išskirtinai tik prekių pardavimo ir pristatymo tikslais, nepažeidžiant LR teisės aktų numatytų reikalavimų asmens duomenų apsaugai. Privatumo politika („Privatumo politika“) taikoma visų Jūsų asmens duomenų tvarkymui Jums lankantis (nepriklausomai nuo to, kokį įrenginį tam naudojate) ir naudojantis ladybird.lt svetaine, įskaitant atvejus, kai Jūs, tiek kaip fizinis asmuo – vartotojas ar verslininkas, tiek kaip verslininko – juridinio asmens atstovas, atitinkamoje mūsų svetainės skiltyje pasirenkate pateikti savo asmens duomenis.

Naudodamiesi svetaine bei teikdami savo asmens duomenis, patvirtinate, kad susipažinote ir įsipareigojate laikytis privatumo politikos.

Jei esate jaunesni negu 18 metų, prieš pateikdami mums asmeninę informaciją apie save, prašome užtikrinti, kad turite tėvų/teisėto atstovo leidimą. Mums paprašius, turėsite įrodyti, kad toks leidimas buvo duotas. Jaunesniems negu 14 metų draudžiama pateikti savo asmens duomenis šioje svetainėje.

Privatumo politikoje vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos yra apibrėžtos ”Bendrajame duomenų apsaugos reglamente” Nr. 2016/679.

Tiesiogiai Jūsų pateikiama informacija, registruojantis mūsų svetainėje (sukuriant paskyrą):

  • adresas;
  • vardas;
  • pavardė;
  • elektroninio pašto adresas;
  • prisijungimo prie paskyros duomenys (el. paštas, slaptažodis);
  • duomuo, ar reikalingos sąskaitos faktūros įmonės vardu ir sąskaitai faktūrai išrašyti būtini duomenys;
  • duomuo, kad įsipareigota laikytis taisyklių ir privatumo politikos;
  • duomuo, ar duotas sutikimas rinkodarai.

Jūs galite nuspręsti nepateikti mums tam tikros informacijos (pvz., asmens duomenų, kuriuos prašoma pateikti registruojantis mūsų svetainėje), tačiau tokiu atveju negalėsite naudotis kai kuriomis mūsų svetainėje siūlomomis paslaugomis.

Informacija apie Jūsų naudojimąsi mūsų svetaine (slapukų renkama informacija) ar informacijos apie Jus galime gauti ir iš tokių trečiųjų šalių kaip socialinių tinklų paslaugų teikėjai, kai mūsų svetainėje prieinamomis priemonėmis jungiatės prie savo paskyros šioje svetainėje naudodamiesi savo „Facebook“ paskyra, “Instagram” paskyra , “Pinterest”  paskyra arba mūsų „Facebook“ , “Instagram”tinklapyje paspaudžiate nuorodą į mūsų svetainę ir patenkate iš “Facebook “, “Instagram”,”Pinterest” tinklapio į mūsų svetainę. Mes taip pat galime tvarkyti ir kitą informaciją apie Jus, kurią Jūs savanoriškai pateikiate arba kurią sugeneruojame patys:

  • Norų sąrašas (Jūsų pažymėtos patinkančios prekės ir jų kaina);
  • Jūsų prekių krepšelio informacija (prekės duomenys, kiekis, nuolaidos, kaina, nuolaidos kodas);
  • Jūsų sukurtų užsakymų informacija (data, numeris, suma, būsena);
  • Priminimai el. paštu apie sukurtą užsakymą (siunčiami […] dienų po užsakymo sukūrimo.

Įsipareigojame neperduoti Jūsų asmens duomenų jokioms tretiesiems asmenims, išskyrus šiuos atvejus:

  • Jei Jūs davėte sutikimą Jūsų asmens duomenų atskleidimui tretiesiems asmenims;
  • Kai mes teikiame paslaugas bendradarbiaudami su partneriais – mūsų partneriams, veikiantiems kaip duomenų tvarkytojai (pvz., duomenų prieglobos, IT sistemų palaikymo paslaugas, buhalterinių paslaugų teikėjams, rinkodaros agentūroms, kurios taiko savo pačių sukurtus slapukus ir savo privatumo politikas) arba savarankiškiems duomenų gavėjams (partneriams, teikiantiems prekių pristatymo, apmokėjimo organizavimo ar kitas Jūsų užsakytomis prekėmis susijusias paslaugas). Šiems paslaugų teikėjams mes suteiksime tik tiek Jūsų asmens duomenų, kiek bus būtina konkrečiai paslaugai suteikti;
  • Kai asmens duomenys teikiami kompetentingų valstybės ar teisėsaugos institucijoms ar kitiems subjektams, vadovaujantis taikytinais teisės aktais, įskaitant mūsų teisiniams atstovams;
  • Jums savanoriškai naudojantis mūsų svetainėje integruotus autentifikavimosi mūsų svetainės paskyroje funkcijomis („Instagram” ir „Facebook“ paskyrų naudojimas autentifikacijai), mes turėsime perduoti asmens duomenis (……..) atitinkamam gavėjui, kurio paskyra naudositės. Tokiu atveju taikomos šių tiekėjų privatumo politikos, bent jau jų atliekamo asmens duomenų tvarkymo atžvilgiu. Paslaugų mūsų svetainėje teikimo tikslu sukurtas norų sąrašas, prekių krepšelis, sukurtų užsakymų informacija saugomi tol, kol Jūs juos ištrinsite arba iki kol bus ištrinta Jūsų paskyra mūsų tinklapyje;

Duomenų subjektas (Jūs), kurio duomenys tvarko duomenų valdytojas, turi šias teises:

  • Žinoti (būti informuotas) apie savo duomenų tvarkymą (teisė žinoti);
  • Susipažinti su savo duomenimis ir kaip jie yra tvarkomi (teisė susipažinti);
  • Reikalauti ištaisyti arba, atsižvelgiant į asmens duomenų tvarkymo tikslus, papildyti neišsamius asmens duomenis (teisė ištaisyti);
  • Savo duomenis ištrinti arba sustabdyti savo duomenų tvarkymo veiksmus (išskyrus saugojimą) (teisė ištrinti ir teisė „būti pamirštam “);

Jums lankantis mūsų svetainėje, norime pateikti tokį turinį ir numatyti tokias funkcijas, kurios būtų pritaikytos būtent Jūsų poreikiams. Šiuo tikslu naudojame slapukus ir kitas panašias technologijas.

Naudodami mūsų svetainę ir paspausdami „sutinku“ iššokusiame slapukų lange, Jūs duodate sutikimą mums, kaip svetainės valdytojui įdiegi slapukus į Jūsų naršyklę (kompiuterį, planšetę, telefoną, kt.). Jei nepaspausite mygtuko „sutinku“ ir toliau naršysite svetainėje, tuomet tik būtini svetainės veikimui (techniniai ir funkciniai) slapukai, kuriems įdiegti neprivalome gauti Jūsų sutikimo, bus įdiegti į Jūsų įrenginį. Paspausdami “sutinku“, taip pat sutinkate, kad tretieji asmenys gali įdiegti nurodytus slapukus ir naudoti per Juos gautą informaciją apie Jūsų naršymą svetainėje.

Slapukas yra nedidelis raidžių ir skaitmenų failas, kurį, jeigu Jūs sutinkate, mes išsaugosime Jūsų naršyklėje arba kompiuterio standžiajame diske.

Slapukus kontroliuojate Jūs, todėl galite bet kuriuo metu jų atsisakyti arba juos sunaikinti (ištrinti, išdiegti), koreguodami savo interneto naršyklės nustatymus. Daugumoje interneto svetainių Jūs galite:

  • patikrinti, kokie slapukai yra įrašyti, ir ištrinti atskirus slapukus;
  • blokuoti trečiųjų šalių slapukus;
  • blokuoti slapukus iš konkrečių interneto svetainių;
  • blokuoti visų slapukų siuntimą;
  • uždarant naršyklę ištrinti visus slapukus.

BDAR reglamentas Lietuvoje galioja nuo 2018 metų gegužės mėnesio.

Prekių pristatymas

Klientas pasirenka atsiskaitymo ir siuntimo būdus iš galimų varijantų. Prekių pristatymas yra nemokamas.

Prekes pristato:
  • Lietuvos paštas
  • LP express kurjeris
Prekės siunčiamos:
  • Omniva paštomatu
  • LP express paštomatu
  • DPD paštomatu

Kai užsakymas bus padarytas, Jūs gausite patvirtinimą el. paštu su prekių sąrašu. Pristatymas 3-5 darbo dienos (išskyrus valstybines šventes, savaitgalius.) Galite patikrinti ir sekti savo užsakymų pristatymo būseną pas logistikos partnerį, naudodami savo užsakymo numerį.

Jeigu klientas (pirkėjas) sumokėjo už prekę pardavėjui, bet dėl kokios nors asmeninės priežasties negalėjo atsiimti pirmą kartą siųstos prekės ir ji buvo grąžinta pardavėjui, pardavėjas, klientui (pirkėjui) parašius prašymą pakartoti siuntimą (tai yra pasiųsti tą pačią prekę antrą sykį tuo pačiu adresu), gali tai padaryti, jei pirkėjas kompensuoja (papildomai užmoka) už; siuntinio atsiėmimo mokestį iš paštomato ir antrines siuntimo paslaugas. Jei pirkėjas gauna prekę antrą sykį ir neapmoka šių paslaugų, jis netenka prekės grąžinimo paslaugos.

Į užsienio šalis prekės pristatomos Lietuvos paštu, omniva paštomatu.

Apmokėjimo būdai
  • Įmokų surinkimo sistema “Paysera”
  • Įmokų surinkimo sistema “Contomobile”
  • Apmokėjimas pristačius prekes 

 Per įmokų surinkimo sistemą “Paysera”priimame mokėjimus bankiniu pavedimu, VISA / MASTERCARD kortelėmis ir vietiniais mokėjimo būdais.

Per įmokų surinkimo sistemą “Contomobile”galite atsiskaityti bankiniu pavedimu iš savo banko greitai ir patogiai.

Apmokėkite grynais pinigais arba kortele pristačius prekes, galimas tik tada, kai pasirenkamas pristatymas LP express kurjeriu.

Patvirtinimas

Paskutiniame lange sugeneruojami visi kliento pateikti duomenys, prieš kuriuos patvirtindamas, klientas privalo įsitikinti, jog pateikti duomenys yra teisingi ir atitinkantys jo pageidavimus. Klientas turi galimybę pataisyti klaidingus duomenis prieš išsiunčiant užsakymą Ladybird.lt. Klientui nesuteikiama galimybė patvirtinti užsakymo iki tol, kol jis pažymi, jog yra susipažinęs ir sutinka su parduotuvės taisyklėmis. Jei klientas nėra susipažinęs su parduotuvės taisyklėmis, jis tai privalo atlikti prieš patvirtindamas savo užsakymą bei jame pateiktus duomenis.

Kai patvirtinamas užsakymas ir jį gauna Ladybird.lt, laikoma, kad yra sudaryta pirkimo-pardavimo sutartis tarp kliento ir el. parduotuvės Ladybird.lt.

Klientui pateikus užsakymą, sistema automatiškai atsiunčia klientui elektroninį laišką, kuriame nurodomos užsakytos prekės bei kliento pateikti duomenys.

Visais atvejais laikoma, jog klientas, pateikdamas užsakymą, yra susipažinęs ir besąlygiškai sutinka su visomis parduotuvės taisyklėmis, kaip ir su visomis kitomis prie užsakymo nurodytomis sąlygomis.

Kiekvienos prekės savybės bendrai nurodomos prie kiekvienos prekės parduotuvėje.

Klientas patvirtina, jog yra susipažinęs su tuo, kad prekės, nurodytos parduotuvėje, savo spalva gali neatitikti realios prekių spalvos, dėl naudojamo monitoriaus ypatybių. Klientas sutinka, jog jam elektroniniu būdu pateikiant užsakymą parduotuvėje, už prekes jis įsipareigoja mokėti kainą, nurodomą užsakyme eurais.

Jeigu klientas pasirinko vieną iš internetinio atsiskaitymo būdų, jis įsipareigoja už užsakytas prekes atsiskaityti nedelsiant. Jeigu klientas pasirenka mokėti už prekes jas pristačius, jis įsipareigoja atsiskaityti atsiimdamas prekes. Kitais atvejais, klientas praranda teisę reikšti pretenzijas dėl prekių pristatymo terminų pažeidimo. Pirkėjui pasiėmus pristatytas prekes, LR civilinio kodekso 6.328 str. įtvirtinta, kad pardavėjas tinkamai įvykdė savo pareigas dėl prekės perdavimo ir pirkėjas pretenzijų neturi prekei.

Prekių grąžinimas

Grąžinti prekes galima per 14 kalendorinių dienų nuo jų gavimo datos.

Grąžinimo būdai:
  • Jei pirkote prekę kaip prisiregistravęs vartotojas.

 Tada užpildykite elektroninę prekės grąžinimo formą savo pirkėjo paskyroje. Prisijunkite prie kliento paskyros, pasirinkite “Mano užsakymai“ ir paspauskite ”grąžinti”. Tik sukūrus grąžinimo formą, atsiras užsakymas. Pažymėkite varnele prekes, kurias norite grąžinti ir kiekį, pasirinkite grąžinimo tipą, parašykite grąžinimo priežastį ir paspauskite “išsiųsti prašymą“. Jei užklausa sėkmingai pateikta, ją galėsite matyti skiltyje “prašymas grąžinti“ kairėje. Prašome sulaukti Ladybird.lt prašymo patvirtinimo. Po to, saugiai supakuojate prekes į seną pakuotę ir išsiunčiate pasirinktu būdu.

  • Jei pirkote prekę kaip svečias (neprisiregistavus).

 Tada praneškite mums apie norą grąžinti elektroniniu laišku į info@ladybird.lt. Mes patvirtinsime Jūsų grąžinimą per 1-2 dienas. Po patvirtinimo, užpildykite grąžinimo formą, kurią rasite elektroninės parduotuvės pagrindinio puslapio apatinėje juostoje; informacija/grąžinimo forma. Supakuokite siuntą į seną pakuotę (būtinai) ir saugiai išsiųskite mums pasirinktu būdu. Siuntoje turi būti: prekė,  sąskaita faktūra.

Jeigu norite atšaukti savo užsakymą, tai galite padaryti per 3 valandas nuo užsakymo pateikimo. Informacijos skiltyje paspauskite ‘Parašyk mums’ ir nurodykite, kad norite atšaukti užsakymą.

Kokybiškų prekių grąžinimas vykdomas remiantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001-06-11 nutarimu Nr. 697 patvirtintu ”Mažmeninės prekybos taisyklių nustatyta tvarka”. Tokiu atveju prekių grąžinimo išlaidos nėra kompensuojamos. Grąžinamas siuntinys paštu turi būti registruotas.

Jei manote, kad gavote nekokybišką prekę, turite informuoti pardavėją elektroniniu paštu info@ladybird.lt arba tel. +37064187019 vienos paros laikotarpyje (ir savaitgaliais). Turite atsiųsti el paštu padarytą nekokybiškos arba pažeistos vietos nuotrauką. Pranešame, kad išsiųsdami prekę, mes ją patikriname. Pagal LR civilinio kodekso 6.363(7) str. negalite grąžinti, jei trūkumas mažareikšmis.

Prekių grąžinimas iš užsienio yra pirkėjų atsakomybė. Grąžinti galima išsiuntus pakuotę registruotu paštu su siuntos sekimo numeriu. Grąžinti galite kaip prisiregistravęs vartotojas, užpildęs grąžinimo formą savo vartotojo paskyroje. Jei pirkote kaip svečias (neprisiregistravęs vartotojas), informuokite mus apie norą grąžinti elektroniniu laišku į info@ladybird.lt. Mes patvirtinsime Jūsų grąžinimą per 1-2 dienas. Po patvirtinimo, užpildykite grąžinimo formą, kurią rasite elektroninės parduotuvės pagrindinio puslapio apatinėje juostoje; informacija/grąžinimo forma.  Supakuokite siuntą į seną pakuotę ir saugiai išsiųskite mums pasirinktu būdu. Siuntoje turi būti: prekė, sąskaita faktūra.

Ladybird.lt prekes keičia, jei yra tos prekės dydžių pasirinkimas.

Grąžinti adresu;

Ladybird, Lentpjūvių g. 13, Panevėžys, LT-35114 Lietuva (Lithuania) Tel. +37064187019

Omniva paštomatu; Ladybird, Panevėžys, Norfa, Smėlynės g. 85  nr.77716  tel.864187019

LP express paštomatu; Ladybird, Panevėžys, LIDL Smėlynės g. 112A  nr.35113  tel. 864187019

DPD paštomatu; Ladybird, Panevėžys, Norfa Smėlynės g. 85  nr.35110  tel. 864187019

Grąžinama prekė turi būti;
  • Nenešiota ir be išorinių dėvėjimo ženklų;
  • Supakuota į seną pakuotę, kuri apsaugotų nuo sugadinimo jos transportavimo metu;
  • Su visomis gaminiui skirtomis etiketėmis ir nepraradusi prekybinės išvaizdos, nesugadinta;
  • Grąžinimo siuntinyje turi būti pirkinio sąskaita faktūra.

Pinigai bus grąžinami į Jūsų sąskaitą per 14 darbo dienų (LR Civilinio kodekso 6.228(11) straipsnio 2 dalis), kai prekė pasiekia pardavėją. Jei pagal LR civilinio kodekso 6.362 str. bus pažeistos grąžinimo sąlygos, pinigai nebus grąžinami.

Dovanų kuponai, aksesuarai

Dovanų kuponai 30 ir 50 eurų. Kuponas galioja 60 dienų nuo pirkimo pradžios. Kuponą galima panaudoti vieną kartą. Kuponas į pinigus nemainomas ir negrąžinamas. Virtualus kuponas pasieks gavėją iškart po to, kai bus apmokėtas. Kupone bus pateikiamas pirkėjo linkėjimas ir kodas, kurį reikia įvesti apmokėjimo puslapyje, perkant pasirinktą prekę.

Aksesuarai nupirkus yra negrąžinami ir siunčiami tik paštomatu, jei pirkote vieną prekę.

Pirkėjo ir pardavėjo teisės

Jeigu prekė su defektu, klientas nepatenkintas, spręsime susitarimo būdu, pasiūlant nuolaidą, arba grąžinimo būdu. Pirkėjas negali nutraukti sutarties pagal LR civilinio kodekso 6.363(7) str, jei daikto trūkumas yra mažareikšmis. Klientas turi teisę skųstis dėl vartojimo ginčų neteisminio sprendimo, gali kreiptis į valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (adresas Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, Lietuva, elektroninis paštas: tarnyba@vvtat.lt, telefonas 852626751, interneto svetainė www.vvtat.lt) jos teritoriniuose padaliniuose apskrityse, ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje: http://ec.europa.eu/odr/.

Klientas gali pasirinkti įvairius prekės pristatymo būdus. Prekės gavimas priklauso nuo kliento pasirinktos paslaugos. Prekės pristatomos per 3-5 darbo dienas, išskyrus sąlygas, nuo kurių nepriklauso prekių pristatymo tvarka.

Pardavėjas nėra atsakingas už nesusipratimus ar vėlavimą, jei vėlavimas ar nesusipratimai kilo dėl kliento užsakymo suformavimo metu pateiktų netikslių ar neteisingų duomenų, ar pristatymo siuntų neteisingo darbo.

Visais atvejais laikoma, jog klientas yra susipažinęs su taisyklėmis ir joms pritaria, jeigu prieš užsakydamas prekes, jis patvirtina savo pritarimą taisyklėms paspausdamas „sutinku “.

Pardavėjas ir pirkėjas įsipareigoja neatskleisti trečiosioms šalims jokių šio dokumento sąlygų, išskyrus valstybės vyriausybines ir teisėsaugos institucijas, kurios įstatymuose nustatyta tvarka turi teisę gauti tokią informaciją.

Visi nesutarimai, kilę iš ar susiję su pirkimo ir pardavimo sutartimi tarp pirkėjo ir pardavėjo, yra sprendžiami derybomis. Nepavykus susitarti, nesutarimai yra sprendžiami Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

Pirkėjas turi teisę atsisakyti prekių pirkimo sutarties per tris valandas nuo jos apmokėjimo, prieš tai informavęs raštu el. parduotuvę ladybird.lt.

Šios sąlygos gali pasikeisti. Ladybird.lt pasiliekama teisę bet kuriuo metu be išankstinio įspėjimo atnaujinti ar pakeisti šias sąlygas.

Autorių teisės ir prekių ženklai

Jei nenurodyta kitaip, šioje svetainėje esančiai medžiagai, įskaitant, bet neapsiribojant, tekstus, vaizdus, ​​iliustracijas, programinę įrangą, vaizdo įrašus, animacijos failus, taikomos autorių teisės ir prekės ženklo teisės (pagal LR įstatymus). Todėl šioje svetainėje esančios medžiagos negalima kopijuoti, dauginti, modifikuoti, skelbti, perduoti, platinti visiškai ar iš dalies bet kokia forma be išankstinio rašytinio Ladybird.lt sutikimo. Visos teisės saugomos.

Mokesčiai ir muitai

Pirkėjas yra atsakingas už muitus ir mokesčius už Lietuvos ribų. Visos prekės , įvežamos į užsienio šalis, turi būti muitinės tikrinamos ir nustatomi muitai bei mokesčiai pagal tos šalies įstatymus.

Vartotojo paskyra

Jūs esate atsakingas už savo paskyros ir slaptažodžio informacijos konfidencialumo išlaikymą ir sutinkate prisiimti atsakomybę už visas su Jūsų paskyra ir slaptažodžiu susijusias veiklas. Ši svetainė Ladybird.lt pasilieka teisę atsisakyti teikti paslaugas, nutraukti paskyras, pašalinti ar redaguoti turinį arba atšaukti užsakymus.

Pateikdami užsakymą garantuojate, kad esate vyresnis nei 18 metų, o Ladybird.lt pateikiate tikslią, teisingą informaciją ir kad turite įgaliojimus pateikti užsakymą.